2011 m. gegužės 14 d., šeštadienis

Labas!

Pagaliau nusprendžiau pradėti rašyti blog'ą ir turiu laisvo laiko tam įgyvendinti. Na jau senei buvau tai suplanavus, bet esu toks žmogus, kuris imasi daug darbų, bet nesugeba jų iki galo atlikti...
Taigi, papasakosiu šiek tiek apie save.
Aš Gustė, man 17 metų, tačiau jau skaičiuoju savaites iki 18-ojo gimtadienio, kuris bus birželio 16dieną. Tiesą pasakius, visiškai jo nelaukiu, nenoriu pasent!! Su mielu noru grįščiau į 5tą klasę, kai dar niekas neklausinėdavo apie tavo ateities planus, apie tai, ką ruošiesi studijuoti ir panašiai.. Galėdavai apie nieką negalvoti, bėgti į kiemą su draugais ir žaisti!  Ak..suteikit man kas nors tokią galią.... Esu 11okė todėl šiais metais teks laikyti du egzaminus: lietuvių ir vieną pasirinktinai. Pasirinkau anglų, norėdama išmėginti savo jėgas, nes ateitį planuoju mokytis ne Lietuvoje. Tačiau būtinai čia sugrįšiu! Laisvalaikį leidžiu su draugais. Mėgstu apsipirkinėti, degintis, valgyti ledus, bėgioti ir šiaip linksmai leisti laiką. Anksčiau lankiau šokius, tačiau dėl laiko trūkumo teko mesti. Mane galite išvysti ir tinklinio aikštelėje, MYLIU šį sportą! O kalbant apie sportus.. mėgstu krepšinį, tačiau tik žiūrėti :D (mano komanda-ŽALGIRIS).


Kalbant apie išvaizdą...ilgai galvojus, neperseniausiai pasirįžau pasidaryti tattoo.  Ją dariausi salone "Drakono Ženklas". Tikrai visiem rekomenduočiau, puikiai atliktas darbas:) Įdedu nuotrauką. Savo gyvenime esu padarius daug klaidų:nepaisiau taisyklių, pykausi su aplinkiniais, gyvenau melu, kurį pati buvau susikūrus... Yra sakoma:nobody is perfect, bet aš sakau: I am far from perfect.  

Kaip jau minėjau, mėgstu apsipirkinėti. Tai darau ir internetu:) Mėgstamiausios svetainės:
http://www.boohoo.com/
http://www.asos.com/
http://www.wholesale-dress.net/
Keletas nesenei internetu įsigytų daikčiukų:)




 Pabaigai pridedu kelias savo nuotraukas:


 Šilto ir gražaus pavasario šeštadienio! <3

3 komentarai:

  1. Na tu ir kūda, lašinių valgyk! :)))
    Laikinu tattoo, darysiuos ir aš kažkada, tik dar nežinau, ko noriu, tai laukiu nušvitimo :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai, kad va, niekaip nesigauna to svorio priaugti..:)
    Malonu, kad patiko. Sekmės galvojant, nes ir man nemažai laiko reikėjo! :)))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gražus blogas :)) o aš pavydžiu toms, kurioms reikia priagti, o ne numesti :D

    AtsakytiPanaikinti