2011 m. gegužės 26 d., ketvirtadienis

Noriu vėl tave atrast

Šiandien po pamokų radau truputį laisvo laiko ir nusprendžiau peržiūrėti visas senas nuotraukas. Ak..kiek smagių akimirkų prisiminiau! Bežiūrėdama jas ir galvodama apie tą šaunų laiką nusprendžiau parašyti blog'ą apie savo vaikystę ir apie tai kaip augau. Pirmiausia, aš gimiau Vilniuje, mama sakė, kad svėriau 3kg 600g. Paaugus buvau tikra neklaužada, mėgau viską kramtyti ir daužyti...:D  Nors vėliau ne tiek jau ir daug pasikeičiau:D Esu vienturtė, nors daugelis sako, kad vaikai neturintys brolių ar sesių būna labai išlepę, tokia tikrai neesu. Tėvai mane auklėjo griežtai, dėl to jiem dabar esu labai dėkinga, moku atskirti teisingus dalykus ir šiaip išaugau geras žmogus..na bent pati taip galvoju, nes visad stengiuosi padėti kitiems jei tik galiu :))) Būdama 11-15 metų kaip ir daugelis tokio amžiaus žmogučių daug ekspermentavau. Žinoma daugiausiai su savo išvaizda... :D Buvau visokia: ryža, juoda, ruda, raudona, šviesi ir t.t. Skamba baisokai, bet  dėl to dabar visai nesigailiu, nes esu viską išbandžius ir žinau kas man tinka, o kas ne. Na o dabar galiausiai likau prie šviesių plaukų ir ketinu bent jau trumpam ties tuo sustoti. :))








2 komentarai: