2011 m. gegužės 16 d., pirmadienis

Pavasarinis tvarkymasis

Aš niekaip negaliu suprasti kaip sugebėjau taip suversti savo kambarį... :D arrrrrhh...ir vis dėlto esu tikrai, kad čia sprogo bomba... Kaip ten bebūtų, šiandien, mano kambarys pasiekė kritinę situaciją todėl neliko nieko kito  kaip tik jį susitvarkyti. Ir štai...pora valandų darbo ir jis tvarkingas bei švarus. Ak, ir koks vis gi geras jausmas!

                                             PRIEŠ:




                                            PO:


1 komentaras:

  1. Pas mane nuolat tokia situacija.. Susitvarkau ir po poros dienų vėl balaganas. :D bet nieko nepadarysim, dažniau pasitvarkyt ir neapsijauks. matau ir kilimų turit, ar valot pati ar duodat įmonėms? aš kartą į metus visus kilimus duodu vitaresta.lt išvalyti.

    AtsakytiPanaikinti